Огляд методичної літератури у бібіліотеці Чаусівської гімназії

Динаміка соціальних і культурних змін в Україні сприяє постійному оновленню освітнього середовища  та  зумовлює  появу  нових  суспільних вимог. Реформування вітчизняної освіти потребує позитивних змін у навчанні й вихованні відповідно до потреб освіти та сучасних суспільних вимог.

Концепція  Нової  української  школи  пояснює  ідеологію  змін,  що закладені  в  Законі  України  «Про  освіту»,  містить  програмні  моменти,  які орієнтують виховний процес в школі на загальнолюдські цінності. 

Нові  теорії  інноваційної  освіти  базуються  на  філософських, аксіологічних,  семантичних,  психолого-педагогічних  поглядах  стосовно розвитку особистості. 

Для  української  освіти  дуже  важливими  є  питання  завдання,  змісту  і методики виховання дітей в сім’ї та школі; особливостей співпраці класного керівника,  учнів  та  батьків;  базових  принципів  педагогічного  спілкування  з дітьми.  Надзвичайно  важливо,  що  Нова  українська  школа  працюватиме  на засадах «педагогіки партнерства».

Впровадження  нового  змісту  передбачає  формування  в  учителів, готовності  працювати  в  ситуації  вибору  нових  програм,  забезпечення належного  рівня  психологічної  підготовки  та  нових  способів  навчальної взаємодії з учнями.

Педагог  створює  навчальне  середовище,  де  кожний  учень  пізнає навколишній світ, вчиться керувати собою, оцінювати свої реальні можливості та прогнозувати перспективи саморозвитку. 

Кожна  дитина  неповторна,  наділена  від  природи  унікальними здібностями. А місія школи та педагога – допомогти розкрити та розвинути ці здібності на основі партнерства між учителем, учнем і батьками.

Пропонуємо  до  Вашої  уваги  бібліографічний  огляд  літератури